زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

زمان حرکت قطار‌های تهران- کربلا اعلام شد+ لینک خرید بلیت (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۹۹۶۰
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
زمان حرکت قطار‌های تهران- کربلا اعلام شد+ لینک خرید بلیت (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)
زمان حرکت قطار تهران- کربلا از مبدا تهران، در تاریخ‌های ۳۱ مرداد، چهارم شهریور، ۲۵ شهریور، ۲۸ شهریور، یکم مهر و چهارم مهر در نظر گرفته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، زمان برگشت قطار تهران- کربلا از مبدا کربلا در تاریخ‌های هفتم شهریور، یازدهم شهریور، یکم، چهارم، هشتم و یازدهم مهرماه است.

ظرفیت این قطار ۳۵۰ نفر است و برای شروع، هفته‌ای یک قطار و پس از اربعین، هفته‌ای دو قطار در این مسیر، سیر خواهد کرد.

بلیت این قطار از فردا ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت Sale.raheparvaz.com قابل خریداری است.

قطار تهران- کربلا به‌صورت ترکیبی از تهران تا شلمچه با قطار چهار ستاره، سپس مسیر ۳۰ کیلومتری شلمچه تا بصره، با اتوبوس و بعد از آن با قطار عراقی، از بصره تا کربلا خواهد بود.

مدت زمان سیر این قطار ۱۸ ساعت در خاک ایران خواهد بود. ۲ ساعت برای تشریفات گذرنامه زمان لازم است، سپس ۳۰ کیلومتر زوار با اتوبوس تا بصره سیر می‌کنند و پس از آن، هشت ساعت زمان سیر از بصره تا کربلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش، با توجه به تنوع واگن‌ها در مسیر بصره تا کربلا، قطار تهران- کربلا با سه قیمت عرضه می‌شود.

قیمت بلیت این قطار با احتساب واگن اتوبوسی در خاک عراق، ۹۶۰ هزار تومان خواهد بود. برای واگن‌های اتوبوسی وی‌آی‌پی در خاک عراق، قیمت کل مسیر، یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود و با قطار چهار تخته در خاک عراق، قیمت کل یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->